نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
27370
-
الف
+

«شاهرخ خان» بازیگری که شهرت او را از خانواده اش دور نکرد

«شاهرخ خان» ازجمله بازیگران پرآوازه ای است که با وجود شهرت جهانی اش، از خانواده خود غافل نشده است.

به گزارش آی فیلم 2، «شاهرخ خان» بازیگر پرآوازه هندی که در سراسر دنیا و افغانستان طرفداران بسیاری دارد، زاده 2 نوامبر 1965 در دهلی نو است. وی که برای رسیدن به این جایگاه سختی های زیادی را در زندگی متحمل شده است، در سال 1991 با «گوری خان» ازدواج کرد و حاصل این ازدواج سه فرزند به نام های «آرین خان»، «سوهانا خان» و «آبرام خان» می باشد.

شاهرخ خان علاوه بر بازیگری توانا، یک پدر خانواده دوست است و با وجود مصروفیت های بسیار او یک مرد درجه یک در فامیل خود است چرا که خانواده خود را دوست دارد و وقت بسیاری را همراه فامیلش میگذراند.

وی طی یک مصاحبه تلویزیونی گفته است: فرزندانم طرفدارم نیستند! البته خودم تعیین کردم که فرزندانم طرفدارم نباشند چون در خانه نیازی به طرفدار ندارم در واقع به افرادی نیاز دارم که باور داشته باشند من پدر بهتری هستم تا یک ستاره سینما.

شاهرخ خان در این مصاحبه همچنین اظهار داشته است: هیچوقت اجازه ندادم تا فرزندانم فلم «کل هوناهو»(شاید فردایی نباشد) را کامل تماشا کنند زیرا در آخر این فلم می میرم. سوهانا هنوز فلم را ندیده و آریانا هم یک نسخه تدوین شده دیده که قبل از مردنم فلم تمام می شود. کلا اجازه ندادم آن سکانس را ببینند.

گفتنی است فلم «کل هوناهو» یا شاید فردایی نباشد با نقش آفرینی «شاهرخ خان»، «پریتی زینتا» و «سیف علی خان» از فلم های پرطرفدار سال 2003 میلادی است که با استقبال بسیار روبرو شد.

 

 ع ا

نظر شما
ارسال نظر
فاطمه بابایی از ملایر

سلام شاهرخ خان عاشقتم عزیزم نفسم عشقم من فیلمهای شما رو دوست دارم مخصوصا فیلم آقای انگلیسی خانم هندی شاید فردایی نباشد خداوند زوج ها را می سازد من میخوام بیام طرفدار شما بشم عشقم